ihsanbebek Kızlar bu aşının yan etkileri neler oğlum çarşamba günü olacak 3. Ve 5.ayı tercih ettim 2.ayda 3aşı var diye
9322 Biz oğluma 2 dozunu da yaptırdık ikisinde de hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Zaten ağızdan alınan bir şey aşı olduğunu bile anlamıyo bebişler