sakinolchamp Normalde erkek tulum yazacaktım ama kızlar da giyebilir onu farkettim sadece etiketini kopardık bebeğime küçük geldiği için satıyorum yep yeni ve çok güzel bir üründür değişim ve iade yapamıyorum zaman aşımından dolayı, elimde kaldı 270 tl ye vermek istiyorum alana şimdiden hayırlı olsun❤️