Yigitinannesi22 Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ve benim 40gun kanamam oldu ve 41.gjn kanamam bitti daha da adet olmadim bu normal bisey mi ya
ipek_dfn22 Yigitinannesi22 emziriyormusun? Emzirirken çoğu kişi olmuyor bende dahil buna benim lohusa kanamam bile olmadı sadece lekelenme.
ipek_dfn22 Yigitinannesi22 3 Ay 3 günlük canım. 1 sene olmayanda var 2 sene olmayanda önceden bende bilmiyordum nadiren adet olan oluyormus
Ronron Bende 4 ay önce doğum yaptım hala olmadım ama bişi merak ediyorum adet olursam biraz kilo gidermi yada karın şişliği