Merhaba arkadaşlar aranızda cocuk pskyatri cocuk psikolog olan var mı yardımcı olabilecek 2 bucuk yasında kızım var gelişim testinde 5 ay geriden geliyor dendi kelime var ama sınırlı cumle yok goz teması var anne der bazen baba dede gibi adıyla seslenince bakar gel derim gelir otur derim oturur gulersem guler kızgın gıvı ifade yaparsam oda yapar ben ne yapsam taklit eder kelime cıkarmaya calısıyor ama cıkmıyo işaret parmağıyla gosterır bazende benı goturur su isterse bardagı suyu getirir su ver der. Gibi TV ince izliyordu 1 bucuk yasında filan cunkı avutmak ıcın TV acmıslardı ben rahatsızım ondan sonra kestim ben uzun suredir izlemiyor sadece muzık dinler bazen kliplerde bakar ama odaklanmaz kalabalıkta zorluk yasmaaz eve gelen misafirlerle gider oynar yasıtlarıyla oynamaya calısr yanlarına gider anneannesi baban esini dayısısını uzakta olduğu ıcın arada bir gorur ama sanki hep yanındaymış gibi kaynasır geldiğinde abisi var onu kıskanır hatta bebekleriyle oynar ben sallarken oda sallar yemek yediririm oda yedirir bebegşne onları konusturmaya calısr her oyuncaklar oynar birinde takılı kalmaz donen nesnelere ilgisi alakası yok kitapları cok sever bana onları okumamı ister ben içersen cıktık tan sonra pesimden gelir bişey odaklandıysa bile 2 dakika surer benım yanıma gelir yalnız oynamayı sevmez konusmasada iletişim kuruyoruz biz babasını cok sever oyun oynar yani otizm sizce var mıdır yardımcı olur musunuz