İşe başladığım için hafta içi beş gün en az iki öğün besliyorlar bebeğimi ben işteyken. 5.5 aylık şu an. Çok az sağabildim, o da bir haftada tükendi zaten.
İş yerinde sağım yapıyorum ama çok fazla çıkmıyor yani günde bir öğünlük anca çıkarabiliyorum.
Dereotu getirdim, sabah akşam üç beş bağ yiyeceğim. Bol su her zaman içiyorum yani günde 4 litre gibi.
Bestlak duydum ama faydası oluyor mu?
Başka ne yapabilirim? Malt içecek demeyin çünkü bir ay her gün Malta’na içtim, hiçbir fark olmadı.