2 aylık oğlum, yalandan ağlamalara başladı kucağıma alayım diye 🤪 kapıdan çıktığımı görünce yollarımı gözlüyor girince mutlu oluyor 😂 kendi kendine zaman geçiriyor artık bıraktığımda hemen ağlamıyor 🙃 sesli gülmeye çalışıyor bazen o anları çok seviyorum özellikle memede doyunca 😍