iremgg
Kızlar merhaba, kızım bugün 2 aylık.
Rota aşısı yapıldı bugün, günün ilk yarısında çok hareketliydi ama sonra halsizleşti, uyku hali oldu.
Acıkınca ağlıyor, emerken memeden çekince de, ama uyukluyor işte.
Doktoru aşı uyku yapmaz ancak emiyorsa sorun yok dedi, başına gelen var mı, çok endişeliyim😞😢