Sevgili anneler, oglum yarın ilk yaşını doldurmuş oluyor.
Hasta oldu öksürüyor balgam var belli hırıltılı şekilde nefes alıyor.
Doktor randevumuz var ama iki gün sonraya.
Bu süreçte evde yapabileceğim alternatif bir şeyler var mıdır?
Tecrübelerinize talibim