Son bir haftadır bebeğim sol göğsümü emmeye başladığında göğsün altından koltuk altıma oradan dirseğime kadar inanılmaz bir ağrı giriyor geriliyor orası ve çok acı hissediyorum 🥺 neden böyle oluyor yaşayan var mı nasıl geçer? Geçmedikçe emzirmek eziyet oluyor :(