Nefess15 Kızım 4 ay 27 günlük ben grip oldum haliyle ne kadar korunursam koriniyim sanırım kızıma da geçti qteşi 37.4 çıktı calpol verdim sizde yüksek ni normal mi
Mom0008 Nefess15 biraz yüksek çok değil öncelik bi duş aldırın eğer yine düşmez ise ilaç verin ben öyle yapıyordum ateşi 38 üzerine çıkar ve uzun sürerse yine bi doktora götürün
Mom0008 Nefess15 virüsler bu ara fazla bizde sürekli hasta oluyoruz evde olduğumuz halde rabbim şifa versin