Büyük kizim 31 aylik ve 9 ay evvel memeden kestim hamile oldugumu öğrenince yani.
Simdi 2 aylik oldu küçük kizim.
Buyuk kizim 3. Kez hastalandi bu surecte suan yine yuksek ates bogaz enfeksiyonu vs yasiyor. Doktorda 2 aylik bebegimin de oldugunu bildiginden sana verecegim tek akil ikisinide emzirmen diyor
Yani anne sütü şuan ilac ve sen ilk 6 ay ilac üretiyorsun sütten ziyade karnini doyurmadan ziyade bagisiklik kazandiriyorsun dedi.
Buyuk kizim asla ama asla süt icen bir bebek degil bir damla bile icmez. Icse sagip verebilirim belki ama sütüm de öyle az ki, iki memeden max 25-30ml sut geliyor o yuzden mama takviyesi yapiyorum
Doktorda bu bir firsat diyor. Memelere arz talep durumu olustur buyuk kizinda emdikce sütün daha cok cogalir tandem emzirme gibi düşün bunu diyor.
Kafam cok karisti sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda, sizce gercekten memeye geri döndürmelimiyim ? Asla uzun süreli olacagini düşünmüyor doktor bu arada. Kizimin akli kesiyor herseye bi sure emzir geri biraktir zaten aylarca yillarca devam ettirme bu durumu tabiki diyor.
Bu salgin tüm kiş devam edecek ve gittikce siddetlenecek şuan yogun bakim neredeyse full kapasite hizmet veriyor çocuğunu orada görmektense meme vermen daha iyi gibi konustu.