Merve Ariyaarya sağılklı olsun yeter ki. Ben 3. Sınıfa giderken 18 kiloymuşum. Annem ağlarmış doktorda anneme kızarmış sağlıklı ağlama dermiş. Ben şimdi zayıflamaya uğraşıyorum.öyle tospiğim 😊