Merhaba herkese bebeğim 72 günlük, başta yeni doğduğunda sarılık oldu hep uyuyordu ve bu tüm gün uyuması 1. ayına yaklaşana kadar devam etti. Sonra birden bir uyandı o zamandan beri hep huysuz.. Sürekli ağlıyor. Bir şeyle maksimum 10 15 dk oyalayabiliyorum hemen sıkılıp ağlamaya başlıyor sadece kucakta gezdirince ağlamıyor. Uykusu geliyor tüm gün uyumuyor uykusu sapıtıyor daha çok ağlıyor.. Tam uyudu diyorum 5 dk sonra hiç uyumamış gibi gözünü açıyor. Ne zaman düzelir bu durum ne zaman oyundan falan anlar da durur? Tek başıma bakamıyorum tuvalete bile gidemiyorum bırakıp çünkü….