Berrin_9901 Hanımlar normal doğum yaptım ve dikişlerim intihaplandı bu durumu yaşayan varmı varsa bu süreç nasıl geçti napmam lazım
Pol34 Berrin_9901 doktorunuza görünün mutlaka. Ona göre antibiyotik kremi falan başlayacaktır. Ciddi bir durum.
Aysegularici Berrin_9901 benim olmuştu doktora gittim sonra suya oturmuştur ılık suya ama inanın içine ne atmistim hatırlamıyorum 9 sene oldu ama çok kötüydü beyaz beyaz degisik bişey olmuştu