Anneler bebeğim 3 ay 20 günlük 2. Aydan sonra sütüm kesildiği için sadece mama olarak besleniyoruz, normalde 3 saatte bir 120 cc içer bebeğim ama 3 gündür o kadar az mama içiyor ki uykuları da yarım yamalak resmen uyumuyoruz, ateşimiz yok doktor kontrol etti boğazlar kulak her şey iyi çok şükür ama beslenmemiz o kadar azaldı ki çok üzülüyorum 3 saatte bir 80-90 cc anca içiyor, atak haftası olabilir mi?