Arkadaslar bebegım 19aylık hastalandı ve sonrasında kabız oldu. 1ay olcak yedırdıklerıme dıkkat edıorum gunluk kaka yapan bır bebektı suan yıne gunluk kakası gelıyoor ama yapmak ıstemıyo. 3gun tuttuguda oluyo ıkı gun de oluyoo. Kakası gelınce bır kacısma yerımde duramıyoo. Ve 2gundur de kaka yaparken kendını sıktıgı ıcın kusmada yasıyoruz. Doktorumuz surup verdı ama ıcmek ıstemıyoo pek bır ısede yaramadı. Yasayan varmı nolur akıl verın