Merhabalar sevgili anneler. Doğum yapalı 2 ay oldu korse kullandım ama çok düzenli değil. Bu göbek sanki hiç gitmeyecekmiş gibi geliyor 😥 sizde durumlar nedir neler yapıyorsunuz spor yapan veya başka bir şey kullanan var mı? Yoksa kendiliğinden gidiyor mu 😃