zprensesannesii Kızımda öksürük ateş grip vardı acile gittiğimizde KRUP oldugunu söylediler bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı bebeği geçiren var mı nasıl atlattınız
Mihriiii zprensesannesii bebeğim değil ama ben bebekken alerjiye bağlı sürekli krup olurmuşum. Özellikle baharda papatyalara alerjim var. Bebeğiniz çok tıkandığında buzluğu açıp bebeğinizi önünde tutun yada mutlaka buzlukta buzlar saklayıp bebeğinize onu koklatın. En iyi çözümün bu olduğunu söylerdi annem