Merhabalar sevgili anneler ben şuan 7 hafta 4 günlük 2. Bebeğime hamileyim 5. Haftadan peri ara ara lekelenmelerim oluyor doktorada gittim şuan progestan kullanıyorum arada duruyor en ufak bi ev süpürme de yada ayakta kalmada tekrar devam ediyor aranızda bunu yaşayan var mı neler yaptınız çok tedirginim ilk hamileligimde hiç bu tarz bişey yaşamamıştım