papatya_1125 Hsena38 zararı Olmadı baştan kremi kullanıyordum daha kötü oldu Ben de Ya saf zeytinyağı ya kantaronla ilerledim. Başta bir kere pişik olmuştu 1 yaş 17 günlüğünüz Ondan sonra hiçbir şey olmadı
en_sevdiklerim2 Hsena38 bende bebegim 40ı çıktıktan sonra sünnet ettirdim şuan üçbuçuk aylığız hem pişige iyi geliyor hem koruyor kullanıyorum zeytinyağıyla dönüşümlü olarak
Zeynep26yaman Ben pişik yapmasın die kullanıyorum her altını sildikten sonra bı sıkıntı yok faydası vsr bence
Hsena38 en_sevdiklerim2 çok teşekkür ederim 🌸 Bende şuan kullanmak istiyorum pipi ve bacak birleşim yerlerinde yara gibi açılma var kızarık olarak onun için 🌸
Zeynep26yaman Hsena38 kayınvalidem kendisi yapmış o yüzden doğal olanı en iyisi bence aktarlarda olabilir
en_sevdiklerim2 Hsena38 faydasını gördüm düşün sünnet iyileşmesi çin sadece onu kullandım birkaç güne faydasını görmeye başlarsın ama devamlı kullan iyice iyileşsin bırakma hemn geçti diye
saripitircik Ben hamileyken göbeğime kullanmak için arifoğlundan almıştım faydasını görünce bebeğime de kullanırım dedim düzenli kullanmadım iki üç defa pişik oldu ilk sürmemde faydasını gösterdi evden eksik edilmemeli bence
Brcnyilmzbysl Aysegularici ben bebeğim doğduğundan beri el yapımı kullanıyorum pişik olsun yara olsun hemen kantoron sürüyorum bide şimdi sünnet ettirdik pipisinede sürüyorum