Hsena38 valla biz bebegim 40ı çıkınca sünnet ettirdilk hem sünnetli zamanı hem sonrası yara tahriş kızarıklık için kantaron yağı kullandım hala daha arada kullanıyorm günlükte zeytinyağı sürüyorum .pişik kremleri bacak arasında birikiyor büklüm yerlerinde o yüzden yağlar daha iyi bence ilk bebeğim tecrübe ederek öğreniyorum bende🙈