zeynakiz Boğazım tahriş olmuş ve burnum akıyor, ıhlamur demleyip içsem bir zararı olur mu bebeğime ve sutume
papatya_1125 zeynakiz Bu arada gribal enfeksiyona boğaz yolu enfeksiyonuna tarçın da iyi gidiyor denemenizi tavsiye ederim
Msl_bade28 zeynakiz bende emziriyorum 2 hafta önce öyle olmuştum bal süt zencefil çok iyi geliyor ıhlamurda nane limon birde bal zencefil karabiber macun gibi karıştırıp akşam onu yiyip yat ama üzerine su dahi içme çok rahatlatıyor iyi geliyor
Seyymmaaa Ben içiyorum. Doktorum hamileyken bile taze olmak şartıyla günde bir kez içmeme izin veriyordu
1anne2cicek zeynakiz ben içiyorum bebeklerime de 3 aydan sonra azar azar zamanla artırarak verdim 1 yaşında istediği zaman 1 cay bardagi içiyor zararı olmadi