30-haziran 5 buçuk aylık kızım var grip oldu bende gribim ve emziriyorum, hangi ilaçları kullanmam lazım ya da ne yapmam lazım geçmesi için, öksürük ateş de var bende
papatya_1125 30-haziran çok geçmiş olsun. Öncelikle 3 öğün sıcak yemeklerinizi atlamayın çorba sebzeli tavuk çorbası yapıp.icine zerdecal sarımsak katabilirsiniz. Evi bolca havalandirmalisiniz.beslenmenize sirke eklemeniz tavsiye ederim Ayrıca 1 veya 2 tatlı kaşığı Bala Bir diş sarımsak ezip içinde birkaç damla limon sıkıp yiyebilirsiniz tarçın da iyi gelir sütünün tadını güzelleştirir. Bebeğinize de ılık duş burnunu bol bol açmak nane kaynatıp buharını soğumasını sağlamak varsa papatya Defne kaynatıp duvarınız solumasını sağlamak basucuna soğan karanfil koymak iyileşme sürecini çabuklaştırır