tugceo92 size de çook geçmiş olsun. Wilkinson kullandık biz direk. Sadece büyük oğlumda vardı. Hepimiz Wilkinson kullanmamıza rağmen geçmedi maalesef. Ayın 29unda tanı kondu. O günden beri gece 3-4 lere kadar çamaşır / kurutma makinası çalışıyor. Halıları kaldırıp poşetledim. Koltukları / yatakları streçledim. Maalesef bu kadar tedbire rağmen bizlere de geçti. Hatta 15 gündür annemlerle görüşmüyoruz(tanı konduğundan beri). Bugün kardeşim resim attı, onda da çıkmaya başlamış. Yarın o da doktora gidecek. Bilmiyorum nasıl olacak , nasıl tamamen kurtulacağız 😭 bugün doktor ve eczacı en az gün de 10-15 hastaya uyuz tanısı koyuyoruz dedi.
Bence hiç vakit geçirmeden özel hastane de iyi bir dermatoloji doktoruna gözükün. Ivermectin içeren ilaç veriyorlar. Ve özel karışım krem. Maalesef devlet doktorları özel ilaçlar veremiyor. Tedavi uzadıkça uzuyor