pogacayanakk ya kadın götürmüş testlerini yaptırmış, keşke endişeli bir anneyi linçlemek yerine ilk önce okumayı tercih etseniz. Bu forumun amacı ne?? Kaynana -görümce postu mu??
Kendi bebeginin ayındaki bebeklerin ortalama boylarını ögrenmek istemiştir ne var yani bunda? Doktor endokrine göndermek istedi 8 aylık 64 cm aynı durumu yaşayan varmı sorusunda ne anladınız. Cocugumu doktor yüzü göstermicem bundan sonra gibi bir cümle mi anladınız?
Bebeginizin boyu kısa gibi bir üslup cok yazık.