Merhaba hanımlar henüz 1 ayı geçmedi ama sol gözümde bazen şiddetli bazen hafif bir seyirme oluyor internetten baktım stres yorgunluk ve uykusuzluktan falan diyor 10 aylık bebeğim var emziriyorum geceleri ara ara uyanıyorum acaba o yüzden mi sizdede varmı oldu mu daha önce böyle şey yaşayan var mı ?