kolonyalimendil Bukrelinam bi üç dört gün sonraydı sanırım ama ilk inlemeleri çok hafifti pazar gece 4 gibi emzirmeye kalktığımdaki daha fazlaydı
Bukrelinam kolonyalimendil benim bebeğim de uykuya geçişte biraz inleyip öyle dalıyor uykuya son zamanlarda ondan sordum
kolonyalimendil Bukrelinam inleme ye normal diyorlar aslında uyku geçişlerinde ama benim bebeğim uyku esnasında inliyordu