Wonderfulmom 4 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum taylot içmemde bi sakınca olur mu bilgisi olan var mı?
graceshelby Wonderfulmom İcemezsin ben de emzirirken almak için eczacıya sormuştum kullanmazsiniz emziriyorsanız demişti
Pediatrihemsiresianne İçebileceğiniz ilaçlar parol ve minoset olur ancak onun dışında doğal şeylere yönelmeniz daha iyi olur💐
1morportakal BihterZiyagil_ Ayy gerçekten miii ben içmiştim 1-2 kez iyi allahtan bi şey olmamış 🤦🏼♀️
BihterZiyagil_ 1morportakal emzirme döneminde parol ve minoset dışında hiçbir ilaç doktora danışmadan kullanılmaz