Merhaba, bebeğim 3 ay 26 günlük.Çok gazlı bir bebek muhtemelen kolik.Hala düzelmedi gaz durumu.
Son zamanlarda emerken göğsümden kalkmaya çalışıyor ,adeta yay gibi geriliyor geriye doğru kızarıyor.Sonra geri dönüp emmek istiyor ama daha yutarken zorlanıyor sanki ağrı çekiyor.Gazını alıyorum çıksa da aynı şekilde zorlanıyor.
Hep alerjiden şüphelendim çocuk doktorumuz üstünde durmadı, başka doktora göründüm biraz daha takip et bulgular az dedi.
Hergün mukuslu kaka yapıyor , 1 kere kılcal kan gördüm.Vücudunda ucu beyaz kabartılı kenarları kırmızı döküntü oluyor günde 1 yerinde ertesi gün başka yerinde mesela.
Bu durum bana hiç normal gelmiyor.O kadar gaz çıkarıyoruz ama yine gazlı ıkınıyor ememiyor.
Haftaya muayemizde tekrar doktorumuza soracağım ama gidene kadar ne yapabilirim?
Sadece anne sütü alıyor 3. Ayda kilo alımı azalmıştı.Mama verme dedi doktor.Parça parça emdiği için aç gibi hissediyorum mama da veremiyorum korkudan iyice gazlanırsa diye.
Önerilerinizi, fikirlerinizi bekliyorum.
