winterwitch Doğum sonrası fece terlemesi sorunu yaşayan var mı? Doğum yapalı 4 ay oldu gece uyandığımda ense bölgem sırtım hep terli oluyor
hulya09 winterwitch oldu ne zaman bitti tam hatırlamiyorum ama sanırım 6 aydan sonra sık dus aliyordum saçımı yikamadan gün içinde 3-5 dk rahatliyordum hem mastit olmayida önlüyor
Prensss24 winterwitch 1,5 ay boynumda havluyla gezgim nasıl terledim anlatacam şimdide terliyorum ama ilk zamanlar gibi değil
myemye_12 @winterwitch ay ben ya 3 aylık olduk aşırı terliyorum gece emzirmeye kalktığımda heryerim sırıl sıklam sadece bende oluyor sanıyordum neden öyle oluyo avaba
winterwitch Gece kaç kere pijama değiştiriyorum çok can sıkıcı birde o ter üstümde kaldığu için üşütmüşlüğümde var…