NunuDudu hulya09 sedasyonu neden onemiyorsunuz acaba.kizim 7 yaşında yapılacak işlemler var ama asla yaptırmıyor.gittigimiz bir doktor sedasyon önerdi.baska doktor asla onermedi.
AlpereNevzat hulya09 yarın için randevumuz vardı. Şimdi girmiştim uygulamaya. Yeni gördüm mesajınızı. Büyük ihtimalle sedasyon ile yapacaklardı tedaviyi. Şimdi mesajınızı okuyunca korktum. 1 tane kanal tedavisi, 4 bukkal çürük, 6 okkuzal çürük görünüyor.
hulya09 NunuDudu sebebini söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama önceki çalıştığım yerde sedasyon sonrası çocuk uyanamamisti ve kurtarılamamısti
NunuDudu hulya09 ben de farklı bir sebebi de var mı acaba demiştim.evet bir doktor bu sebepten dolayı asla önermiyor.sagolun bu yüzden yaptiramiyoruz zaten 🫤.
hulya09 AlpereNevzat gidip görüşün isterseniz çocuğunuz durabilirse sedesyon yapmazlar siz istemedikce zeten yapmazlar tedavide önemli çocuğunuzun sağlığı için cocugunuzla girmeden güzelce konuşun anlatın 🙏
hulya09 AlpereNevzat bende yeni gördüm mesajınızı bildirimlerim kapalı herzaman uygulamaya girmiyorum