Melisacemre hiç öyle düşünmeyin . Her anne iyidir ve bebeğine de gayet iyi bakabilir .Ama her bebek kendine özel ve farklı. Genetik önemli. Size ya da babasına çekmiş ve benzer gelişim gösteriyor olabilir. Başka bebeklerle kıyaslayıp da üzülmeyin hiç. Sizin bebeğiniz de varsın minyon olsun. Ki kilo alıyor zaten küçük dolmuş zaten .Daha ne yapsın annesi. Emmeye de bilir. Her anne ister emzirmeyi ama bazen olmuyor. Mama ile beslenen bir sürü bebek var ve gayet de sağlıklı. Kızımı büyütürken zehir ettim kendime emziremedim hiç mama ile büyüdü diye. Hep üzüldüm hep ağladım. Ama şimdi 12 yaşında gayet de sağlıklı ve zeki. 12 yılda toplam 3 kez antibiyotik kullandı. Hiç ilaç vermedim. Hastalanmaz çok şükür. Boş yere üzülmüşüm yazık . Mutlu olun takmayın bence. İleride siz de inanın pişman olacaksınız kendimi boş yere üzmüşüm diye