Geçenlerde post açmıştım ama yazan olmadı bebeğimin yemesi azalmıştı şimdi artık tamamen iştahsız..basta kati gidalari istemedi simdi en sevdiği şeyleri bile yemiyor..yogurt muhallebi sevdiği çorbalar.. hicbirsey yemiyor.. sadece mama icirebiliyorum..mamayi normalde aksam yatmadan once ve gece verirdim..simdi gunduz de vermek zorunda kaliyorum ama hep de mama icsin istemiyorum..1 yaşında oğlum.. dis çıkarma sürecine girdik azi ve köpek dişleri kaldı çıkacak olan.. sanırım azi bu kadar zorluyor..lütfen deneyimleyenler yardımcı olabilir mi ne yedirebilirm.. siz nasıl geçirdiniz bu dis surecini?