Sinemmmonurr Arkadaşlar kızım 6 aylık. Gece 12 de uykuya yatınca sabah 10 da zor ayılıyor bu normal mi
Duygu38 Sinemmmonurr vayyh nasıl. Güzelmiş maşallah bana anormal gelmedi bnm arkadaşımın kızıda öle bn uyandırmasam daha uyur der😂 bnm oğlumda 8 aylık akşam 21:00 de uyur sabah 7:00 de gözünü açar şükür et kız
Eftelya_ser Sinemmmonurr Allahım şu mübarek günlerin hatrına benim oğlanda 6 aylık olunca böyle olsun🙏🏻yoksa böyle giderse hastanelik olacam bence şükredin bulunmadık nimet
Sinemmmonurr Ya bencede güzel bir durum amw bu kadar uyuması Duygu38 ayyy şükürler olsun ama bebekliğinden beri böyle. Anormal geliyo bana ne bilim