Deryaaaaaaaq1 geçmiş olsun 🙏
Burun akmasi ve hapşırık nezle belirtisidir. Burnunun tıkanmasından daha iyi akması eğer tikanirsa serum fizyolojik sıkın ve aspiratorle çekin burnu hep açık kalsın. Öksürüğü içinde ben mustelanin göğüs kremini ve Baby vicks aldım. Ayak topuguna burun uçlarına ve göğsüne sürdüm. Nebulazotre serum fizyoloji sikip hava verdim. Ve bulunduğu odada hava makinesini açtım . Gece uyuduğu odayada soğanı ikiye kesip içine. 10 tane kadar karanfil batırdım. Hem rahat nefes alsın diye hemde içeride mikroplar gitsin diye. Olabildiğince de camlari açıp ara ara. Havalandirdim yattığı odayı.. bugün şükür daha iyi . Çok geçmiş olsun