zeytinim_20 Kızlar bugün ne yemek yapacaz ya birde niyetliyim ben 😀şu an aklıma bişey gelmiyo bulamadım erişte var aslında onu yapıp yanına ne yapsam ki biraz da dünden arabası çorbası var fikirleri bekliyorum 😀👩🍳👩🍳
Saafie zeytinim_20 Allah kabul etsin cnm☺️Büyük temizlik yapacam o yüzden dışarıdan sipariş edecem kızımda anneannesi de birşeyler yer 😂
zeytinim_20 Saafie Sağol canım Allah razı olsun kolay gelsin sana da valla burda da dışardan söyleyeceğim pek bi yer yok ya özledim bende dışardan yemeyi de yok maalesef 😓
Huzur_kokulumevlat Aliasaf44 bekarken ağzıma sürmek istemezdim köfteyi şimdi en sevdiğim yemek diyebilirim 😂 hele bide yanına mercimek çorbası tamam dır
BihterZiyagil_ zeytinim_20 normal kıymalısını da yapıyorum güzel oluyor. Geçen ıspanaklı yaptım çok güzel oldu yine yapıcam 😋
zeytinim_20 Saafie Yok kuzum çekmez ya inan ki şu an bişey çekmiyor çekse kalkıp karar verip akşama hazırlık yapacam 😐 kararsızlık daha zor 😂
Mdngny zeytinim_20 bende seviyorum ama eşim sevmiyordu dün kendi teklif etti yapta yiyelim diye bu fırsatı kaçırmayım dedim😃
guzelanne71 zeytinim_20 kremalı mantarlı tavuklu makarna yapıcam sabah 7:30’da ayva hoşafı koydum ocağa birde😄