Nrdnmrv Selamlar kızlar oto koltuğu arıyorum çok kararsızım. Kızım6 aylık şuan puset kullanıyoruz. sık sık uzun yolculuklar yapıyoruz. Arkaya yatabilen, güvenli,eeen rahat oto koltuğunu arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.
plajterligi Nrdnmrv kesinlikle Besafe Izi Turn B I-Size. Bizim bebe bir buçuk aylık puset kullanmıyoruz direk oto koltuğunu kullanıyoruz sizin gibi çok seyahat ediyoruz puset bana güven vermiyor açıkçası. Be safe e gidip baktığınızda anlayacaksınız arada ki farkı neden puseti güvenilmediğini 🫠 heybeti yetiyor zaten 😂
GamzeKarel Nrdnmrv bende Besafe izi comfort x3 izofix li aldık Britax Römer alacaktım ama arkadaşım Besafe şifdetle tavsiye edince onu aldık gayet memnunuz Britax daha pahalıydı zaten Bedafeye göre eğer daha uygun istiyorsan Yoykonunda var 2. El de bakabilirsiniz bence temiz illaki vardır
kubrakurtaksoy Nrdnmrv Joie Every Stage FX 0-36 kg Isofix Oto Koltuğu kullanıyorum tavsiye ederim memnunum ☺️
betusss1 Benim bebeğimde 5 aylık 1 buçuk aydır bizde joie every stage FX 0-36 modelini kullanıyoruz en fazla yatar pozisyonuna gelen oto koltuğu ve tüm testlerden geçmiş 9 aya kadar arabaya ana kucağı koyarmış gibi ters koyuyorsunuz sonra normal şekilde kullanıyor biz çok memnunuz 3 e bebek mağazasında araştırma yaptık en fazla memnuniyet ve tavsiye o üründeydi
tazeannecikk2605 Besafe izi turn aldık 1 aydır kullanıyoruz bebeğim uyuyor da mis gibi parasını hakediyor