nilmur0 Merhaba anneler kızım 3 aylık oldu. Ben hala gece alarm kurup kalkıp 4 saatte bir emziriyorum. Ancak uykulu oluyor uykulu emiyor güzelce tekrar uyumaya devam ediyor. Ama bir kaç kez uyuya kaldığım oldu 6 saat derin uykuda uyuyor beslemesem. Sizce normal mi ben hala alışamadım alarm kuruyorum bazen 4 saatte bazen 5 saatte emziriyorum. Uykusu bölünmeden uyumaya devam ediyor. Artık gece kendi mi uyansa ne yapmalıyım ??
Mucizeem nilmur0 ben de saat kurup mama yapıp yediriyorum bu ay ki kontrolde doktora sorucam sonuçta uyku da çok önemli onlar için
cepoykusu35 nilmur0 bu ay 10 saate kadar aç kalabilirlermiş benimki haftaya 3 aylık olucak 2.aydan itibaren kaldırmıyorum kendisi uyanıyor kızım
nilmur0 cepoykusu35 ohhh 10 saat mi çok fazla değil mi ya. Ben 6 saat olunca endişelenmeye başlıyorum :)
Drysmsn Benimk8 de tam 3 aylık oldu kendi acikinca uyanıyor ben uyandirmam hıc yazık uykusu bölünmesin hem
Drysmsn Benimk8 de tam 3 aylık oldu kendi acikinca uyanıyor ben uyandirmam hıc yazık uykusu bölünmesin hem
Zuleyha__19 Drysmsn benimki de acıkınca uyanıyor henüz bir aylık önceden alarm kurup kaldırırdım bi iki kere uyuyakaldım o beni kaldırdı acaba sıkıntı olur mu 7-8 saat yemediği oluyo mesela
Drysmsn Benimk8 de tam 3 aylık oldu kendi acikinca uyanıyor ben uyandirmam hıc yazık uykusu bölünmesin hem
Aselinannesi7741 Kiloları nasıl bebişlerinizin bizde haftaya 3 Aylık olacağız bende uyandırıyor um alarm kurup