evlatcan Merhaba kızlar bebeğim neden böyle hasta falanmı, doğduğundan beri sürekli ağlıyor mızmızlanıyor hiçbir şekilde bişeyler oyalanmiyor. Artık yapamıyorum cok zorlanıyorum. Ne zaman düzelecek bütün bebekler mi böyle.
Rumeysaerva evlatcan biz de yarın tam 7 aylık oluyoruz valla beş dk bırakamıyorum hep kucakta olmak istiyor
evlatcan Rumeysaerva yaa benim tek boyle sanıyordum. o yüzden acaba hasta falanmı diye tedirgin oluyorum.