Bukrelinam benimde öyle ben normldede çok kabız oluyorum,20günlük bebeğim,doktorum doğumdan sonra dikişim olduğu için dupalac şurup verdi bana onu içtiğim gün muhtemeln sütten onada geçiyo kakasını yapıyo,bebeğin gazı için biogai diye damla var 5 damla veriyosun sabahlrı bebeğe onu kullablrsn iyi geliyo doktorum önerdi bnları kendim kafama göre almadım