tepetaklak3 sütüm yetmiyor gibi geldi bu aralar.. o yüzden mama vereyim dedim bebeğimin yanağının kenarına mama biberondan emerken döküldü ve direk yüzü kızardı 2 kez aynı şey oldu başına gelen oldu mu??
Kadem Canım bende ilk sma kullandım doktorumun tavsiyesiyle bebeğime içirdigimde ağzının kenarlarında kızarıklık oluştu bidaha vermedim doktora götürdüm alerji olduğunu söyledi hipp mama önerdi alerjik bebekler içinmiş sende bir dene istersen