Seydaalya Merhabalar bebeğim emdikten sonra göğsümde ve ağzında pelte gibi kaymak gibi parçalar oluyor silikon uç ile emzirdigimde delikleri tıkanıyor peltelerden bu nornal birseymi acaba yaşayan varmı boyle birşey
Nazyavuzalp Seydaalya bende silikon ucla emzırıyorum dedıgınız gıb oluyor sebebi ne acaba bnde merak edıyorum
Mltmokty Seydaalya peynir kesiği gibi mi ? Benim oğlumda o şekilde çok kusuyor du ebemiz vitamini alıyor kalanını atıyor bu iyi birşey demişti sizde doktornuza bir sorun isterseniz
Janss Seydaalya Anne sütündeki yağ onlar . Sağım yaparken de mekinenin kenarlarında birikiyor . Şifa olsun bebeğinize .