Kızlar doğum yapalı 4,5 ay oldu. Ortalama 1 buçuk 2 aydir felaket bir saç dökülmem var. Çok korkuyorum kel kalicam diye. Cildiyeye giden ne bileyim bir çözüm bulan var mı? Demir ilacı kullanıyorum bu arada demir eksikliğinden mi bilmiyorum ama 🤷♀️ geri geliyor diyenlerde var ama bilmiyorum ya Off