emayy çok mu kayıyor? Bende kayma var diye 6 aylıkken götürmüştüm doktor hayır yok göz yapısından öyle görünüyor büyüdükçe düzelir dedi. 18 aylıkken baktım hala aynı bu sefer başka doktora götürdüm oda hayır kayma yok göz yapısı biz buna yalancı göz kayması diyoruz zamanla geçecek dedi. İkisi de proftu inşallah zamanla düzelir :d sizinki de öyledir umarım 🙏🏻