Merhabalar. 28 aylık Oğlumun ateşi vardı birkaç gündür ama bugün ateşini düşüremeyince farklı şeylere yöneleyim dedim şu sarımsak zeytinyağı kürü aklıma geldi onu yaptım ve ateşini düşürdü bunu gün boyu mu uyguluyoruz nasıl yapıyorsunuz? Zeytinyağım çok az kaldığı için gece yapamadım ama yaptığım yetti simdilik, 2 diş sarımsağı incelendi ile rendeledim içine zeytinyağı döktüm üstünü kapatacak şekilde küçük bir kavanoza koydum karıştırdım 10 dakika bekledim ve ayak altilarina pamukla sürüp çorap giydirdim.
Bu arada doktora gitti antibiyotik kullanıyor.