Hanımlar merhaba nasılsınız öncelikle bebişlerle neler yapıyorsunuz gün içersinde bizimki bu aralar sürekli ağlama modunda kucak istiyor yemek yemek istemiyor oyuncaklarına falan ilgisi azaldı gibi neler yapıyorsunuz ne oynuyorsunuz mesela gün içerisinde TV telefon açıyor musunuz ne kadar süreyle mesela