Rumeysabas Naime-grbz 4 aylık oğlum grip oldi doktor fitil vermişti ateşlendiği için şurup verirsen calpol ver 1 çay kaşığı demişti
Ceylan578 Naime-grbz Parol biraz daha büyük çocuklar için diye biliyorum benim bebeğim 4 buçuk aylık calpol kullaniyorum ve Dr calpol kullan dedi bence bi Dr ye danışın kullanmadan önce parol biraz ağır gelebilir kaç aylık bebeginiz
mysa2 Naime-grbz ates için mor olanı kullanabilirsin 37 yi geçerse ver 1 cay kasıgı. Ama öksürük vs extra şeyler olursa hekim görmesi şart canım