Günaydın hanımlar 5-6ay bebeklerinizle nasıl vakit geciriyosunuz gercekten üşenmeyip bana yazcak annelerin fikrine çok ihtiyacım var sabah 6da uyanıp akşam 8yatış saatimiz koca gün çocukla gecmiyor çalışmaya alışmışım ücretsz izindeyim evde olmak iyi gelmiyor alışamadım bebeğimle verimli vakit geciremediğimi düşünmeye basladım:(