Günaydınnnn anneleeer.. 19,5 aylık kızım yavaştan azaltmaya başlasam mı çok mu veriyorum bilmiyorum ama anlatayım hanımlar yardımcı olur musunuz ? 🙏🏼 sabah kahvaltı, sonrasında bazen yarım meyve sonra 5-6 ölçek mama, sonra öğle yemeği, uyku, kalkınca mama yine 5-6 ölçek arası, bazen yine meyve yada akşam yemeğine kadar başka bişi yok pek, akşam 20.00de son 6 ölçek mama. 21.00 gibi uyku. Sizce nasıl bi yol izleyeyim yoksa şimdi erken mi bi kaç ay kala mı azaltıyım??