Zehra5050 Mrb arkadaslar 9,5 aylık bebeğim formül mamayı içmiyor artık ek gıda alıyor zaten ama mamayı neden bırakmış olabilir bunu yaşayan oldu mu ?
Deletedmom_45 Zehra5050 merhaba ne olursa olsun mamayı ıcıttır canım daha 9 bucuk aylık tamamen ek gıda alırsa sındırımde cok sıkıntı yasarsınız daha tamamen ek gıda alacak kadar buyuk degıl agır gelır ınan oglum 16 aylık olacak daha 13-14 aylıkken tam ek gıdayı yedı gene gun ıcınde 1-2 kere mamasını ıctı zorlar cok dıger turlu
Sumak4104 Zehra5050 benim oğlumda 8 aylık ek gıda aldığı gün formül mamayı kabul etmedi ama ben gece uykusunda yinede veriyorum yada gün içinde uyuduğunda veririm mama
Sumak4104 Zehra5050 bizimki de öyle uykusunda 150 ml yapıyorum sadece 100 mlini içiyor o kadar ama yapacak
dlnvrhn Benim bebeğimde o dönemlerde mamayı bırakmıştı üzülmüştüm ama daha sonradan tekrar içmeye başladı sanırım bu bi dönem oluyo her bebekte içmezsede dünyanın sonu değil canım sıkma canını 😊
Zehra5050 dlnvrhn Teşekkür ederim, bence de icmezse yapacak birşey yok ek gıda süt vs ilerleyeceğiz artık inşallah ☺️